loading...
| | | اینترنت تو را می خواند | | |
Ali بازدید : 143 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

آموزش چند تکنیک ساده برای آرایش عروس

آموزش چند تکنیک ساده برای آرایش عروس

 

اگر در آستانه جشن عروسی قرار دارید و  تمایل دارید درباره شیوه های زیبایی بیشتر بدانید در این بخش  چند تکنیک خوب میکاپ را یاد بگیرید. این تکنیکها از آموزشهای برترین آرایشگران هستند

Ali بازدید : 293 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

آموزش تصویری 8 روش جالب برای بافتن موها

 

آموزش تصویری 8 روش جالب برای بافتن موها

 

اگر در بافت ساده موها حرفه ای شده اید، و بافت های تیغ ماهی، هلندی یا فرنچ را با چشم بسته هم می توانید ببافید، وقت آن رسیده که چند مدل جالب را امتحان کنید و مهارت های بافت موی خود را به مرحله جدیدی برسانید. در اینجا هشت روش جدید بافت مو را آموزش داده ایم که با کمک تصاویر به راحتی می توانید با چندبار تمرین در این هشت روش نیز استاد شوید و ظاهر متفاوتی در مهمانی ها و جشن های مختلف برای خود درست کنید.


Ali بازدید : 436 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

چگونه هایلایت هایی زیبا و طبیعی داشته باشیم ؟

 

 چگونه هایلایت هایی زیبا و طبیعی داشته باشیم ؟

 

انتخاب رنگ مو تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی شما دارد به خصوص انتخاب هایلایتهای مناسب !! می توانید با در نظر گرفتن نکات حرفه ای در این زمینه بی نظیر باشید !

حتما شما هم برخی  هایلات های وحشتناک مدل قدیمی را دیده اید ... می دانید کدام ها را می گوییم؟ آنهایی که راه راه هایی بزرگ با تفاوت رنگ زیاد بودند. به جای آنها بگذارید تا این نکته های کارشناسانه شما را در زمینه هایلایت راهنمایی کنند: هایلایت هایی که در عین طبیعی به نظر آمدن، رنگین و جذاب هستند.


Ali بازدید : 532 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

چه مدل ابرویی برای هر صورت خوبه؟ تصویری


چه مدل ابرویی برای هر صورت خوبه؟ تصویری

 

دقیقاً مانند مدل موها، یک شکل ابرو نیز به هر صورتی نمی‌نشیند. ابروی مناسب شما، به ابعاد صورتتان بستگی دارد. قوس صحیح نه تنها می‌تواند چشم‌های شما را برجسته کند، بلکه شما را جوان‌تر خواهد کرد، حتی می‌توانید با آرایش کمتری هم بیرون بروید.
متخصص ابروی اشخاص مشهور، جوی هیلی، می‌گوید: یک ابروی صحیح، به باز کردن منطقه‌ی چشمتان و به بهبود تقارن کلی چهره‌ی شما کمک خواهد کرد. یک ابروی بی‌نقص می‌تواند شما را سرحال، شاداب، جوان، سالم، و در مجموع جذاب کند. خیلی خب، توانستیم توجهتان را جلب کنیم؟

Ali بازدید : 532 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

 آموزش تصویری برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 

سانیا ووستاج ، از جمله ابروکارهای مشهور دنیا است که تاکنون مشتری های مشهوری از جمله ریحانا و شاهزاده خانم های سعودی را داشته است.

از نظر سانیا ابروهای پر بسیار زیبا هستند و ظاهر خوبی دارند ولی وی می گوید کسانی که ابروهای پرپشتی نیز ندارند می توانند با پیگیری چند مرحله به فرم دلخواه ابرو برسند و با آرایش ابرو به آنها عمق بیشتر داده و جاهای خالی را بپوشانند.

 


Ali بازدید : 533 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

5 راه برای زیبا کردن موهایتان

 

زیبایی مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که در زیبایی چهره تأثیر مستقیم می‌گذارد اما باید در نظر داشت این زیبایی تابع جنس و حالت مو می‌باشد.

برخی از موها دارای حالتی زشت و زننده هستند و به اصطلاح دارای حالت‌های مجعد، وز دار و … و همواره بانوان در تلاش هستند حالت آن‌ها را تغییر دهند در این میان برخی از بانوان استفاده از اتوهای مو را در پیش می‌گیرند که اصلا انتخاب مناسبی نیست و صاف شدن مو توسط آن‌ها ماندگار نبوده و حتی سبب آسیب شدید به مو می‌شود.

 


Ali بازدید : 390 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

تاثیر خیار بر شادابی و جوانی پوست

 

شما می‌توایند با استفاده از یک خیار ، چندین سود باور نکردنی بهپوست خود برسانید ، شادابی و طراوت پوستتان را تضمین کنید.

 

برای آبرسانی به پوستتان و همچنین مرطوب نگه داشتن پوست خود در هوای گرم تابستان ، خیار میتواند گزینه مناسبی برای این کار باشد.

 

 

Ali بازدید : 465 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

طرز تهیه ریمل خانگی

 

چشمان شما نقاط اصلی و کانونی چهره شما هستند و آرایش آنها و انتخاب رنگ این آرایش بستگی مستقیم به حالت و رنگ چشمتان دارد.

شما میتوانید با رنگها اندازه ها و اشکال متفاوتی به وجود بیاورید.و خودتان در منزل ریمل دلخواه خود را تهیه کرده و استفاده نمایید.


Ali بازدید : 408 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چگونه ناخن هایمان را بلندتر و قوی‌تر کنیم؟

 

به همان اندازه که عاشق یک لاک ناخن خوب هستیم، زیباترین رنگ هم نخواهد توانست ناخن‌هایی شکننده و سست را از دید دیگران پنهان کند.

دقیقا مانند موها و پوست شما، ناخن‌هایتان هم به توجه زیادی احتیاج دارند تا بهترین جلوه‌ی خود را داشته باشند. در این مطلب با راهکارهایی آشنا خواهید شد تا بتوانید به بهترین وجه ناخن‌هایتان را بیارایید.

 


Ali بازدید : 703 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چگونه در خانه لوسیون سفید کننده درست کنیم ؟!

 

سفید کردن پوست به صورت سنتی، توسط متخصصان زیبایی و با استفاده از درمان های شیمیایی سخت انجام می شود. سفید کننده ها به صورت بالقوه، دارای عوارض جانبی خطرناکی هستند که می توانند در افرادی که پوست حساسی دارند، باعث واکنش های شدید شود.

شما می توانید خودتان به راحتی در خانه، و با موادی که در آشپزخانه تان دارید، لوسیون سفید کننده درست کنید. با نگه داشتن لوسیون در تایم مشخصی روی صورت تان و شستن آن، و سپس تکرار این مراحل، می توانید به صورت تدریجی و بدون مواد شیمیایی خشن، پوست تان را سفید و روشن کنید.

 


Ali بازدید : 292 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

4 اشتباه آرایشی خانم ها در استفاده از رژ لب

 

 

رژ لب زدن ایده خوبی است می دانید چرا، چون شما را با حوصله نشان خواهد داد. در واقع چه کسی به حلقه سیاه زیر چشمانتان نگاه می‌کند زمانیکه شما یک رژ لب زیبا و خوشرنگ روی لبانتان داشته باشید؟
در هر حال، هرکدام از این خطاها در بکار بردن رژ لب می‌تواند شما را از یک آرایش شیک دور کند. در اینجا به ترفندهای ساده‌ای که به داشتن لب‌هایی حجیم کمک می‌کند اشاره می‌کنیم.

Ali بازدید : 273 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معرفی شامپوی مناسب‌ مو های رنگ شده

 

بانوانی که مو های خود را رنگ، مش و یا هایلات می‌کنند پس از مدتی با موهایی خشک، شکننده و آسیب‌پذیر رو به رو می‌شوند. سوالی که در ذهن این افراد نقش می‌بنند این است که از میان خیل عظیم شامپوها و نرم‌کننده‌های موجود در بازار، کدام‌ شامپو برای موهای رنگ شده مناسب‌تر است؟

 


Ali بازدید : 263 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کارهای اشتباه در اتو گردن موها

 

توصیه می‌شود قبل از شروع کار، روی مو‌های تمیز و کمی مرطوب، اسپری محافظتی مو یا هر محصول مناسب با نوع و بافت مو را استفاده کرده و به این ترتیب، سلامت موهای خود را حفظ کنید.
این موارد جزء خطاهای معمول بسیاری از اشخاص در زمان استفاده از اتوی مو است که داشتن آن تا حد زیادی مانع از صدمه بیشتر به موها شده و سلامت آن‌ها را حفظ می‌کند.

 


Ali بازدید : 635 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلم آموزشی آرایش مجلسی دختران جوان

 

این فیلم آموزشی ما ، مربوط به آرایش مجلسی میباشد ، در این فیلم آموزش آرایش صورت دختران جوان برای حضور در مجالس داده می شود.

 


Ali بازدید : 344 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کلید نگهداری روزانه از موهای بلند و زیبا

حتما تا به حال، بارها داستان راپونزل معروف را شنیده اید.دختری با موهایی بلند و سحرآمیز که هر دختری به راستی آرزوی داشتن چنین موهایی را در سر می پروراند.

 


Ali بازدید : 219 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یاد گرفتن فوت و فن استفاده از برق لب

 

برق لب یکی از محصولات پرطرفدار آرایشی است، و یاد گرفتن فوت و فن استفاده از آن اصلا کار سختی نیست! به یاد داشته باشید که برق لب با رژ لب تفاوت دارد! پس یادگیری استفاده از آن مهم است! بیایید به ۸ روش استفاده از برق لب نگاهی بیندازیم.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سایت سرگرمی تفریحی مدل لباس عکس بازیگران ایرانی فال روزانه اس ام اس کد پیشواز و آوای انتظار برنامه موبایل راهنمای خرید مدل آرایش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2463
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 120
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 445
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 6,727
  • بازدید سال : 34,123
  • بازدید کلی : 4,218,385
  • کدهای اختصاصی





    لیست دانلود