loading...
| | | اینترنت تو را می خواند | | |
Ali بازدید : 120 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

ازدواج هم‌ زمان یک داعشی با 3 خواهر

ازدواج هم‌ زمان یک داعشی با 3 خواهر

 

 با وجود حرام بودن ازدواج هم‌زمان با دو خواهر در دین مبین اسلام، یک تروریست داعشی عربستانی طی یک مراسم، هم‌زمان با سه خواهر عراقی ازدواج کرده است.  خبرگزاری «نون» عراق در این‌باره گزارش داد؛ حاج ابو کرار رئیس مجمع مردمی عراق از ازدواج هم‌زمان یک داعشی با 3 خواهر عراقی در منطقه شاخات در جنوب بغداد پرده برداشت؛ اما از ذکر نام این فرمانده تروریستی خودداری کرد.


Ali بازدید : 193 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

آمار ازدواج های جالب و عجیب در ایران

 

آمار ازدواج های جالب و عجیب در ایران


طبق آمار بیشترین ازدواج در ایران میان پسران ۲۰ تا ۲۴ سال با دختران ۱۵ تا ۱۹ سال صورت می‌گیرد. البته در میان دختران، افراد ۲۰ تا ۲۴ سال بیشترین گروه از همسران را تشکیل می‌دهند.
ولی با این حال تعداد ازدواج‌هایی که از نظر سنی عجیب و غریب است نیز کم نیست. بیایید نگاهی به بخشی از این اعداد و ارقام بیندازیم


Ali بازدید : 400 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

ماجرای زایمان زن ایرانی در سرویس بهداشتی

 

ماجرای زایمان زن ایرانی در سرویس بهداشتی

 

سیاوش بیرانوند : مطلع شدیم که «پروانه» زائو به زایشگاه بیمارستان امام‌خمینی (ره) کوهدشت مراجعه کرده و مامایی مستقر در این بیمارستان توضیحات لازم را به خانم باردار داده است. وی ادامه داد: ماما ادعا می‌کند توضیحات لازم را به این فرد دادم و به او گفتم شما باید بستری شوید و چنانچه تمایل ندارید در این مکان بستری شوید رضایت خود را به ما اعلام کنید تا شما را به خرم‌آباد اعزام کنیم. منتظر بودیم که این زائو موافقت خود را اعلام کند و فکر کردم به پذیرش مراجعه کرده اما مدتی بعد همراه او به ما خبر داد که زائو در توالت بیمارستان در حال زایمان است.

 


Ali بازدید : 1565 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مرد ایرانی که 15سال از همسرش کتک میخورد

 

مرد ایرانی که 15سال از همسرش کتک میخورد

 

مرد که با سر و وضع آشفته وارد دادگاه خانواده شده بود، وقتی مقابل قاضی نشست، در تشریح علت درخواست جدایی‌اش گفت: دیگر خسته شده‌ام، شما را به خدا مرا از دست همسرم نجات دهید. قاضی که با شنیدن این حرف‌ها بسیار متعجب شده بود، همانطور که مرد را به آرامش دعوت می‌کرد، گفت: آرامش خود را حفظ کنید و بگویید چه اتفاقی افتاده که اینقدر پریشان احوال هستید. مرد میانسال آهی کشید و در حالی که خود را روی صندلی جابه‌جا می‌کرد، گفت: «15 سال قبل با دختر یکی از اقوام دور پدرم که 9 سال از من کوچکتر بود و به تازگی در حوزه روانشناسی فارغ‌التحصیل شده بود، پیمان زناشویی بسته و او را با مهریه 500 سکه طلا به عقد خود درآوردم.

 


Ali بازدید : 297 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 پست جدید امید کردستانی در گوگل

 

 پست جدید امید کردستانی در گوگل

 

گوگل در جلسه مربوط به ارائه گزارش عملکرد مالی خود رسما اعلام کرد که نیکش آرورا، مدیر ارشد کسب و کار این شرکت، گوگل را ترک می‌کند و به سافت‌بنک می‌پیوندد تا در سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت مشغول به کار شود. او از سال ۲۰۰۴ تا به امروز در سمت‌های مختلفی در گوگل مشغول به کار بوده است. جالب است بدانید که امید کردستانی، مشاور ارشد مدیرعامل گوگل، جانشین نیکش آرورا خواهد شد. اما امید کردستانی کیست؟

 

Ali بازدید : 239 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معضل افزایش مصرف مشروبات الکلی در ایران

 

رئیس جامعه سم‌شناسی پزشکی آسیا و اقیانوسیه از وجود بیش از یک میلیون نفر مصرف‌کننده «الکل» در ایران خبر داد.

دکتر رضا افشاری صبح امروز 29 اردیبهشت ماه در نشست خبری «اولین کنگره بین‌المللی سوءمصرف الکل» با اشاره به اینکه مقدار مصرف الکل در ایران نسبت به سایر کشورهای دنیا پایین است، عنوان کرد: در سال 91 سند ملی الکل در کشور معرفی شد که بر اساس آن بیش از یک میلیون نفر در کشور الکل مصرف می‌کنند.

وی اظهار کرد: مصرف‌کنندگان الکل در ایران 30 درصد زن و 70 درصد مرد هستند البته به طور کلی در جهان مسمومیت با الکل در مردان بیشتر از زنان است.


Ali بازدید : 251 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

موج قلیان کشی دختران

 

 برخی عقیده دارند، براساس آثار و شواهد موجود قهوه خانه از حدود 500 سال قبل در ایران شکل گرفته و جمعی دیگر بیشتر می دانند. زنان در عرصه مصرف قلیان پا به پای مردان و بدون توجه به هشدارها رقابت می کنند به راستی چه آسان سلامتی حراج می شود؟  

همچنین گفته می شود، قهوه خانه در ایران به سال ها قبل از ورود چای باز می گردد و اولین بار دو برادر آلمانی که برای آموزش ارتش به ایران آمده بودند آن را افتتاح کردند و در آن قهوه می فروختند.

 


Ali بازدید : 162 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معرفی آلوده ترین شهرهای جهان

 

دهلی بطور متوسط سالانه دارای 153میکروگرم ذرات معلق در هوا می باشد و پاتنا با 149میکروگرم و گوالیور با 144میکروگرم در رده های بعدی قرار دارند. در برخی ماه ها در دهلی نو ذرات معلق با قطر کمتر از 10میکرون (PM10) بطور منظم حدود 400 PPM گزارش شده که این رقم بسیار بالاتر از حد مجاز است.


Ali بازدید : 293 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اسامی 13 سایت کلاهبرداری در اینترنت

 

سرهنگ عرفانی، رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با توجه به ارائه بالغ بر20 مرجوعه قضایی از شاکیان مختلف که همه آنها نیز از روشی مشابه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند کارشناسان متوجه ابعاد گسترده ای از یک کلاهبرداری اینترنتی در استان خراسان رضوی شدند.

 


Ali بازدید : 400 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معرفی کتاب هایی که هر زنی باید بخواند !

 

برخی کتاب ها هستند که در جانمان نفوذ می کنند ،زندگی ما را تغییر می دهند و از ما انسانی نو می سازند ، اینها کتاب هایی هستند که باید حتما بخوانید !

دیروز  3 اردیبهشت/23 آوریل ، روز جهانی کتاب بود ، به مناسبت این روز تعدادی از کتاب هایی که هر زنی باید بخواند را به شما  معرفی می کنیم و البته هرکسی  باید این کتاب ها را بخواند!!  این لیست ادامه خواهد داشت :

Ali بازدید : 277 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 روز مادر و زن مبارک ...

 

 

 31 فروردین 1393 مصادف با 20 جمادی الثانی ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و و روز زن و تولد رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبارک باد

 

سایت سرگرمی تفریحی داس صمیمانه این روز فرخنده را به همه مادران و زنان ایرانی تبریک می گوید

Ali بازدید : 206 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

زایمان زن ایرانی در تراکتور

 

رئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه از زایمان یک زن باردار در تریلی یک تراکتور خبر داد.
منطقه کهگیلویه و بویراحمد،دکتر عبدالحسین موسویان‌زاده در این باره افزود: در پی تماس تلفنی بهورز روستای "چندار" (چندار واقع در شش کیلومتری بخش دیشموک از توابع کهگیلویه است) و درخواست کمک فوری با توجه به شرایط خاص مادر باردار و نیاز به انتقال فوری وی به مرکز بهداشتی درمانی موضوع از طریق شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه پیگیری و اقدامات لازم صورت گرفت.
وی گفت: از آنجا که امکان ارتباط راه‌زمینی به دلیل بارش برف شدید وجود نداشت، تلاش برای نجات جان مادر باردار آغاز شد.

 


Ali بازدید : 197 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

معرفی خطرناک‌ ترین تروریست‌ های تحت پیگرد

 

شبکه خبری سی ان ان در گزارشی لیست خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان را که تحت پیگرد دولت آمریکا هستند و پاداش‌های تعیین شده برای بازداشت آنها را اعلام کرد.

در این گزارش لیست خطرناک‌ترین تروریست‌هایی که از سوی مقامات آمریکایی تحت تعقیب هستند، اعلام شده است.

 


Ali بازدید : 211 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

تعطیلات رسمی کشور در سال 93 چند روز و در چه روزهاییست؟

 

این روزها هم تقویم‌های سال 93 جدید در کتابفروشی‌ها، دکه‌های روزنامه‌ها و ... به چشم می‌خورد‌، روی در‌ بیشتر مغازه‌ها این جمله درج شده است‌: تقویم سال 93 رسید و شاید بررسی تقویم سال آینده و فهمیدن زمان تحویل سال نو و مقایسه تعطیلاتش با سال گذشته یکی از سرگرمی‌های همه ما باشد‌.


 تعطیلی‌ها همیشه در کشور ما بحث برانگیز بوده‌اند، عده‌ای ‌آمارتعطیلی‌ها را زیاد می‌دانند و گروه دیگری این نظریه را قبول ندارند. با تمام این حرف‌ها تعطیلی برای تمام مردم دنیا شیرین و لذت بخش است.

 


Ali بازدید : 479 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 ساعت تحویل سال 93 + طالع بینی سال اسب

 

زمان تحويل سال ٩٣ ...
ساعت ٢٠ و ٢٠ دقيقه و ٢٠ ثانيه خواهد بود .

حيوان سال ٩٣ : اسب

 

Ali بازدید : 311 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

برگزاری مسابقه ارسال عکس های مبتذل و  غیر اخلاقی دختران ایرانی

 

سایت رادیو فرانسه به کمک برخی پایگاه های اجتماعی شتافت تا در کنار آنها، به مسابقه ای غیراخلاقی برای ارسال تصاویر زنان ایرانی دامن زند.اخیرا در برخی از شبکه های اجتماعی، تبلیغاتی منتشر شده است که با تشویق مخاطبین زن ایرانی از آنان می خواهد فیگور بگیرند و تصویر آن را برای شرکت در مسابقه، برای این صفحات ارسال کنند.

Ali بازدید : 239 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

پیدا شدن حلزون در کنسرو نخود سبز در خرم آباد + عکس

 

محمد يک شهروند خرم‎‎آبادي که متوجه وجود يک حلزون در قوطي کنسرو نخودسبز شده بود گفت: کنسرو نخود سبز با مارک مشهور را هفته گذشته از يکي از فروشگاه‎هاي سطح شهر خرم‎آباد خريدم بعد از بازکردن در قوطي، يک حلزون درون قوطي رويت کردم.

Ali بازدید : 214 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

لمس و دست درازی به دختر محجبه در مانتو فروشی معروف هفت تیر

 

چهارشنبه شب گذشته در یکی از مانتو فروشی های معروف خیابان هفت تیر تهران که شعب دیگری نیز در سطح شهر دارد، به سه بانوی چادری و یک بانوی محجبه فحاشی و هتک حرمت می شود.

alireza بازدید : 149 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

تصویر لخت گرفته شده از بالای برج امپایر استِیت معروف ترین برج نیویورک

مالکان برج معروف "امپایر استِیت" در نیویورک، از عکاسی که چندی پیش بر بام این آسمان‌خراش از یک زن....

Ali بازدید : 178 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

دستمزد نجومی یک مداح برای حضور در دانشگاه

 


مداح دعوت شده گفت قبل از هر چیز مبلغ 50 میلیون ریال به حساب بانكی من واریز نمائید، سپس بلیط دو سره هواپیما بفرستید و كلیه مخارج سفر و پذیرائی را نیز تقبل نمائید. وی ضمناً این را هم گفت كه عده‌ای نیز به عنوان همراهان با من خواهند آمد كه مخارج پذیرائی و بلیط آنها را نیز باید تقبل كنید، البته پذیرائی در سطح عالی!

Ali بازدید : 118 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

افشا شدن راز ثروتمند شدن بابک زنجانی

 

دستیار میلیاردر بازداشتی : «زنجانی» دو ساله ثروتمند شد
در طی تمام این سال‌ها از یک شگرد همیشگی استفاده کرده است ولی این‌بار به واسطه نوع ارتباطی که با مقامات دولت وقت و مجموعه عمرانی «ق» برقرار کرده بود توانست پول‌ها را در حساب خودش نگه دارد و از چرخش پولی که ایجاد می‌کرد منافعی برای خودش به وجود بیاورد.»

Ali بازدید : 147 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ماجرای دختری که قربانی فرار پزشک از اتاق عمل شد+عکس

 

 پرونده دختر ۲۶ ساله‌ای كه سه سال پیش با فرار پزشك جراح از اتاق عمل دچار نقص عضوی هولناك شد، با دستور دادستان ارومیه برای بررسی بیشتر به سازمان پزشكی قانونی كشور ارسال شد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت سرگرمی تفریحی مدل لباس عکس بازیگران ایرانی فال روزانه اس ام اس کد پیشواز و آوای انتظار برنامه موبایل راهنمای خرید مدل آرایش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2463
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 120
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 445
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 7,013
  • بازدید سال : 34,409
  • بازدید کلی : 4,218,671
  • کدهای اختصاصی





    لیست دانلود